Tuesday, August 16, 2011

SAHABAT,..

seorang bijak pandai berpesan kepada anak lelakinya,..
"wahai anakku,sekiranya engkau perlu untuk bersahabat dengan seseorang,
maka hendak lah engkau memilih orangnya seperti berikut"

*jika engkau berbakti kepadanya,dia akan melindungimu
*jika engkau rapatkan persahabatan dengannya,dia akan membalas balik persahabatan kamu
*jika engkau memerlukan pertolongan dari nya,dia akan membantu kamu
*jika engkau menghulurkan sesuatu kebaikan kepadanya,dia akan menerima dengan baik
*jika datang sesuatu bencana menimpa dirimu,dia akan meringankan kesusahan kamu
-
-
-
hurm,..sngat mendalam erti seorg sahabat,..
arini,..bingung cket,..xtwu npe,..rndu kt kwn2 lame,..pk kan SHAEERA SAID,.
maybe die ngah cdey,..tp aku xdew dngan die tok sme2 adapi mslah die,..
sjak mlm td xabes pk,..cmner agak nye die arini,..btol2 xtentram di buat nye,..
shaeera,..aku mnx maap,..aku xdew ngn ko time ko susah cmnih,..time ko ngah bersedih,..
mnx maap sngt2 ra,..kdg2,..terpikir,..aku nih kwn yg baek kew tok ko,..
layak kew aku tok jd BFF ko smpai mati,..wlau pape pon,..aku ttp akan jd shbt yg baek tok ko,..
aku ttap akan sokong ko,..aku xkn wt ko down,..
aku btol2 mnx maap,...
-
-
-
RINDU  KT KAMU BERDUE

No comments: